Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Plan hier een afspraak voor interieuradvies gesprek

Veel gestelde vragen


Het plaatsen van een bestelling

Heeft u alle producten op voorraad?
Over het algemeen heeft vloerbedekkingvoordelig alle A-merken vloerbedekking op voorraad. Tevens houden onze groothandels voorraden aan waardoor wij snel uit voorraad bij u kunnen leveren.

Wat is de levertijd?
De levertijd is afhankelijk van uw wensen. Wanneer heeft u de vloer nodig? Wij kunnen met enkele werkdagen al bij u bezorgen.

Krijg ik ook daadwerkelijk het merk en de kwaliteit geleverd die ik bestel?
Uiteraard! Laat u niets wijs maken, vloerbedekkingvoordelig.nl levert uitsluitend eerste keus kwaliteit van alle topmerken. Topkwaliteit van topmerken laminaat tegen de allerscherpste prijs: het kan bij vloerbedekkingvoordelig.nl!


Vragen met betrekking tot de bezorging

Wanneer wordt er bezorgd?
Onze transporteur komt minimaal 2 keer per week op doordeweekse dagen bij u in de regio. Dit betekent dat wij voor één van die transportdagen met u een afspraak maken. Wij nemen met u contact op zodra de goederen in ons magazijn zijn gearriveerd. 

Hoe laat wordt er bezorgd?
De transporteur belt u minimaal een half uur voor levering op. Zo hoeft u dus niet onnodig de gehele dag thuis te wachten. Wanneer u uw mobiele telefoonnummer geeft kunt u gaan werken, winkelen of de kinderen naar school brengen zonder dat u bang hoeft te zijn dat u het transport mist. Ook kunt u op de dag van levering bij ons informeren naar de levertijd.

Tussen welke tijden kan er bezorgd worden?
Tussen 08.00uur en 17.00uur kunt u de transporteur verwachten. Helaas hebben ook zij geen invloed op weer en verkeer. Zo kan het voorkomen dat vanwege de drukte ook in de vroege avond bezorgd wordt. De chauffeurs maken in ieder geval de route van die dag af.

Tot hoever in huis wordt er bezorgd?
De bestelling wordt op een pallet bezorgd en door de chauffeur bij u het erf opgereden indien mogelijk. De chauffeur rijdt tot de eerste drempel die hij tegenkomt. De chauffeur bezorgd niet in huis en kan het tapijt dus niet tot in de woonkamer bezorgen.. Vanwege risico van beschadiging van zowel de woning als de uw bestelling rijdt de chauffeur de pallet niet naar binnen of een lift in.


Ik heb een legafspraak gemaakt maar wil de afspraak wijzigen, wat moet ik doen?

Indien u een legafspraak heeft gemaakt dat onze stoffeerders bij u langskomen maar onverwachts moet deze legafspraak gewijzigd worden, dan hanteren wij de volgende regels:
- de afspraak dient per telefoon of mail uiterlijk 2 werkdagen voor de legdatum gewijzigd te worden met één van onze collega's. (is niet in het weekend mogelijk)
- indien de afspraak binnen 2 werkdagen wordt geannuleerd dan gaan wij kijken wat er nog mogelijk is, is het niet mogelijk om ingeplande stoffeerders op een andere klus te zetten dan zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen (afhankelijk van klus)
- indien wij bij u voor de deur staan en het is niet mogelijk om te leggen dan brengen wij de gemaakte kosten (reistijd en reisuren + wachttijd) in rekening op nacalculatie.

Producten Retourneren


Mocht u graag uw bestelde producten willen retourneren (m.u.v. op maat bestelde producten) om diverse redenen, dan adviseren wij u om uiterlijk binnen 14 dagen contact met ons op te nemen. Onze klantenservice zal direct antwoord kunnen geven of het retourneren nog mogelijk is of niet. Indien dit mogelijk is dan moet het product binnen één maand na levering bij ons in Cuijk teruggebracht zijn. Er worden ten alle tijden 10% aan creditkosten in rekening gebracht. Plinten en overige accessoires is niet mogelijk om te retourneren.
Vloerenvoordelig.nl is een onderdeel van